Startbijeenkomst IkTOON 2019 op 28 februari, kom ook!

Startbijeenkomst IkTOON Schiedam 2019 op 28 februari

In juni 2019 vindt ikTOON plaats, de landelijke maand van de amateurkunst. In heel Nederland worden in deze maand alle amateurkunstenaars in de schijnwerpers gezet. Op meer dan duizend locaties in meer dan tweehonderd gemeenten is een breed aanbod van kunstbeoefening te zien. Zo ook in ons prachtige Schiedam!

Stichting Mooi Werk wil in samenwerking met Schiedamse amateur- kunstenaars, groepen en verenigingen de stad ook dit jaar weer omtoveren tot podium voor de amateurkunsten. IkTOON Schiedam is er voor alle Schiedammers, voor kinderen, jongeren en volwassenen. Van beeldende kunst tot dans, van muziek tot poëzie, van theater tot fotografie, alle vormen van kunstbeoefening zijn van harte welkom.

Beoefen jij een kunst en wil je meedenken over de invulling van ikTOON 2019 in Schiedam? Heb je een idee over hoe we kunstbeoefenaars die in de voorgaande edities nog geen plek vonden, kunnen enthousiasmeren om hun kunsten te laten zien? Graag nodigen we je uit voor onze startbijeenkomst!

Datum: donderdag 28 februari
Tijd: 18:00 tot 20:00 uur, met soep en een broodje
Locatie: Kantoor Stichting Mooi Werk. Hoogstraat 97, Schiedam
Aanmelden via: post@stichtingmooiwerk.nl

Meer weten over IkTOON? Klik hier!
Kijk hier voor een terugblik van IkTOON Schiedam 2018.