Nacht van de Nacht

Laat het donker donker en ontdek hoe mooi de nacht is tijdens de Nacht van de Nacht.

De Nacht van de Nacht is een jaarlijks evenement georganiseerd door de Natuur- en Milieufederaties. Tijdens de Nacht van de Nacht worden er door het hele land honderden evenementen georganiseerd in het donker en doven honderden bedrijven en gemeenten lichten van gebouwen en reclameverlichting. Dit jaar wordt de Nacht van de Nacht voor de 14e keer georganiseerd op zaterdag 27 oktober 2018.

Nacht van de Nacht in Schiedam-Noord

Beleef de duisternis op bijzondere wijze tijdens een wandeling langs speciale plekken in Schiedam-Noord, met theatrale, literaire en muzikale verrassingen. Ga op 27 oktober het avontuur tegemoet onder begeleiding van een gids omringd door lantaarns en kaarslicht. De wandeling duurt ongeveer 60 minuten, met diverse tussenstops binnen en buiten. Deelname aan de route is gratis.  Om 19:00 en 20:00 uur starten er verschillende groepen. Ook geschikt voor kinderen en inclusief warme versnaperingen.

Er zijn beperkte plekken beschikbaar, dus meld je snel aan via post@stichtingmooiwerk.nl. Na aanmelding ontvangen deelnemers in aanloop naar dit evenement een e-mail met informatie over de (start)locaties en het programma.

Nacht van de Nacht in Schiedam-Noord wordt georganiseerd door Stichting Mooi Werk, in opdracht van gemeente Schiedam, met medewerking van de Groene Raat, het Natuur- en Milieu Educatiecentrum Schiedam en Natuurcentrum De Boshoek.