Koffie met Kunst

Loop iedere maand binnen voor een kopje koffie en een praatje over kunst!

Koffie met Kunst is een nieuw initiatief van Stichting Mooi Werk voor de inwoners van Schiedam. Loop tijdens deze middag binnen voor een kop koffie en een praatje over kunst. Iedere editie wordt er tevens een inloopworkshop georganiseerd door verschillende kunstenaars of kunstvakdocenten. De deelname aan deze middagen is gratis, aanmelden is niet nodig.

De eerste editie, op 19 september, is in samenwerking met het Amateur Kunstenaars Collectief Schiedam (AKCS). Kunstenares en creatief coach Mieke de Graaf verzorgt een workshop abstracte kunst.

Deelnemers maken, onder begeleiding van de docent, een eigen kunstwerk geïnspireerd op kunst die in de etalage van Mooi Werk te bewonderen is. Expressie en het plezier hebben in schilderen staat hierbij voorop.

Ben jij geïnteresseerd in kunst of ben je benieuwd wat er op gebied van kunst allemaal gebeurt in Schiedam? Kom dan langs bij Koffie met Kunst!

De workshops voor de volgende edities Koffie met Kunst worden binnenkort bekend gemaakt. Houd de website en sociale media van Stichting Mooi Werk in de gaten voor meer informatie!

Tijden: Inloop van 13:00 – 17:00 uur

Workshop: 14:00 uur tot ongeveer 16:00 uur

Locatie: Stichting Mooi Werk, Hoogstraat 97, Schiedam

Toegang: Gratis