Cookeloere in Nieuwland

‘Cookeloere in Nieuwland’ is een culinaire ontdekkingsreis voor iedereen die verschillende kookkunsten, culturen en mensen wil leren kennen!

Vanaf september 2018 organiseren Stichting Mooi Werk en Cookeloere Kookavonturen samen met buurtbewoners in Nieuwland een reeks kookworkshops. Keukenprin(ses)en in Nieuwland slaan hun keukendeur open en verklappen hun favoriete recept aan jou. Samen koken jullie in een middag de sterren van de hemel. Zo leer je verschillende kookkunsten, culturen en mensen kennen. En dat allemaal in je eigen wijk en stad!

Nieuwsgierig geworden? Op zondag 24 juni is de feestelijke en smakelijk aftrap van het project ‘Cookeloere in Nieuwland’. Het mobiele Culinair Reisbureau van Schiedam doet dan de wijk aan en staat tussen 14:00-17:00 op het grasveldje tegenover MAVO Schravenlant aan de van der Leeuwlaan 3. Hier kan je voorproeven en vertellen we je graag meer over het project én hoe je kunt deelnemen aan deze culinaire reis door de wijk.

Meer weten? Mail naar marije@stichtingmooiwerk.nl of bel 06-45243233