Wijktheater Met Andere Ogen reist door naar Nieuwland

Met Andere Ogen is een reizend verteltheater en een project van theatermaker Bob van der Lugt en Stichting Mooi Werk. Na een succesvolle editie in Schiedam Oost reist de voorstelling  door naar Nieuwland waar op zaterdag 30 november de voorstelling plaatsvindt in de Kansenfabriek. U bent van harte welkom!

Over de voorstelling

We lopen op straat, doen boodschappen en zitten op een terras. Maar kennen we elkaar ook? In deze vertelvoorstelling over TROTS delen zes wijkbewoners een kort persoonlijk verhaal over een moment of gebeurtenis in hun leven dat hen een trots gevoel gaf.

Unieke en ontroerende verhalen. Maar ook herkenbaar verhalen. Na de voorstelling gaan we met elkaar over deze herkenbaarheid in gesprek. Zie je elkaar toch weer eens met andere ogen!

Na de voorstelling verzorgen vrijwilligers een maaltijd uit de wereldkeuken. Mee-eten? Meld je dan aan via info@kansenfabriek-schiedam.nl of 06-28357937. Plaatsen zijn beperkt.

Aanmelden voor de voorstelling zelf is niet nodig.

15:30-17:30: Voorstelling en nagesprek met het publiek
18:00-19:00: Gedeelde maaltijd

Prijs: De voorstelling is gratis.
Mee-eten: €3,50 p.p. (€1 p.p.  voor kinderen)

Locatie: De Kansenfabriek, De Meesterstraat 40a, Schiedam
Vragen: post@stichtingmooiwerk.nl / 010-2734780