Project Schiedamse Honden slaat aan bij bewoners in West (en daarbuiten)

Eind januari deden we er een oproep uit voor het project ‘Schiedamse Honden’ van projectleiders Roos Knoppert en Bob Goedewaagen uit de wijk West. En wat kregen we een hoop reacties binnen! Zo’n 45 aanmeldingen kregen we binnen uit West, maar ook van buiten de wijk kwamen er tientallen aanmeldingen. Door middel van een Facebookpagina en een foto-expositie in de wijk willen projectleiders Roos en Bob hondenbezitters uit de verschillende subwijken van Schiedam West met elkaar verbinden.
De beoogde expositie bevat portretfoto’s van Schiedamse honden in combinatie met het verhaal achter de rol van de hond in het gezin, gericht op het welzijn van de hondenbezitter. De pilot van het project richt zich specifiek op de wijk West. Ondertussen worden uiteraard alle geïnteresseerden op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen het project, dat wellicht nog uit zal breiden naar andere delen van Schiedam. Wil je ook op de hoogte blijven van Schiedamse Honden? Volg en Like dan de Facebookpagina

Projectleiders Roos en Bob aan het werk tijdens hun eerste fotografie proefdag voor Schiedamse Honden West