Nieuwe reeks Scootmobielroutes 2019 van start!

Vanaf 9 mei start er weer een reeks Culturele Scootmobielroutes door verschillende wijken in Schiedam! Een initiatief vanuit Mooi Werk, de Historische Vereniging en Seniorenwelzijn waarbij deelnemers, in hun scootmobiel, met een Schiedamse gids de kunst en historie van de buurt ontdekken. De tocht is inclusief lunch en een kopje koffie. Inschrijven kan vanaf nu!

Ga mee naar buiten met de nieuwe Culturele Scootmobielroutes en ontdek de kunst en geschiedenis van verschillende wijken in Schiedam! Op donderdag 9 mei gaat de eerste editie van 2019 van start. Tijdens deze gezellige excursie gaat u in uw scootmobiel, onder leiding van een Schiedamse gids, op pad door de wijk Nieuwland en leert u alles over de kunst die in deze buurt te vinden is. Onderweg wordt er gepauzeerd met een kopje koffie en lunchen we met elkaar.

De tocht begint om 10:00 uur bij de Kansenfabriek (De Meesterstraat 40a) en duurt tot ongeveer 14:30 uur. Let op, de startlocatie is niet hetzelfde als de locatie voor de lunch en afsluiting, zorg voor een opgeladen accu! Kosten voor deelname zijn €6,50. Aanmelden kan bij Seniorenwelzijn via 010-2486888 of stuur een e-mail naar info@seniorenwelzijn.nl.

De Culturele Scootmobielroutes zijn een samenwerking tussen Stichting Mooi Werk, de Historische Vereniging Schiedam en Seniorenwelzijn. Afwisselend wordt er een kunstroute (vanuit Mooi Werk) en een historische route (vanuit de Historische Vereniging) georganiseerd, steeds door een andere wijk van Schiedam.

Kijk in de agenda voor een overzicht van alle Scootmobielroutes!