Kunstenaars voorzien b.s. De Loep van nieuwe street art tijdens Kunstenaarscafé

Een geslaagd Kunstenaarscafé in Groenoord op 26 november bij Basisschool Loep! De enthousiaste deelnemers keken geïnteresseerd toe hoe kunstenaars Milan Tilder (van collectief Lastplak) en Ricardo van Zwol (studio R75) aan het werk gingen en vertelden over hun kunst. Bewoners deden inspiratie op, kinderen keken vol belangstelling toe en de Loep kreeg er een mooi kunstwerk op het schoolplein bij!

Ook Jw Schiedam was erbij met zijn camera en maakte dit mooie verslag van deze middag:

Bedankt iedereen die deze editie heeft meegewerkt en meegedaan en tot een volgende editie!

Het Kunstenaarscafé is een netwerkbijeenkomst voor kunstenaars, creatievelingen en professionals uit de culturele sector georganiseerd door Mooi Werk. Tijdens deze middagen nodigen we verschillende kunstenaars uit om te vertellen over hun werk en is er ruimte voor vragen en een gesprek onder het genot van een drankje. Een middag om elkaar te inspireren en nieuwe Schiedammers te leren kennen uit de sector.

Meer weten over de Kunstenaarscafé’s of wil je graag meedoen? Neem dan contact op met cultuurscout Caty Palmen via caty@stichtingmooiwerk.nl!