iktoon manifestatie verplaatst

Net als voorgaande jaren wordt tijdens de landelijke campagne iktoon in juni de amateurkunstenaars in het zonnetje gezet. Mooi Werk is de trekker van deze campagne in Schiedam.

Begin maart hielden we een startbijeenkomst om te peilen welke activiteiten de amateurkunstenaars en verenigingen in Schiedam graag willen organiseren.
Dit werd één dag in de Bibliotheek Schiedam in de Korenbeurs waarop iedereen zich kan presenteren op een podium, op de informatiemarkt of in de expositieruimte. Op dat moment wist nog niemand wat een rare tijd we tegemoet zouden gaan. Met de huidige vooruitzichten vinden wij het een risico om in de maand juni zo’n grote manifestatie te organiseren. In overleg met Gemeente Schiedam hebben wij er dan ook voor gekozen om de manifestatie (vooralsnog) te verplaatsen naar 19 september 2020.

We hopen op jullie begrip en enthousiasme om er net als andere jaren een mooi feestje van te maken.
Wil je graag zelf of met je vereniging een plekje op het podium, expositieruimte of bij de informatiemarkt? Laat het ons dan weten via de mail.
Podiumprogrammering: Caty Palmen via caty@stichtingmooiwerk.nl
Informatiemarkt en exposities: Anne Doeksen via anne@stichtingmooiwerk.nl

Landelijk staat iktoon tot dusver nog gepland in juni. Mocht je een open dag of iets dergelijks willen organiseren in die maand, staat je dat natuurlijk vrij. De manifestatie en publiciteit rondom iktoon zijn in Schiedam echter gericht op de maand september.