Doe mee met de letterworkshop voor WELKOM/THUIS op 25 mei

Zaterdag 25 mei staat er weer een Letterworkshop van het project WELKOM/THUIS in Maassluis Sluispolder-West op het programma. Doe je mee?

WELKOM / THUIS is een project voor bewoners in Sluispolder-West in Maassluis met diverse workshops en een bewonersexpositie. Bewoners die er al lang wonen en nieuwe bewoners worden uitgenodigd hun verhaal over het leven in de wijk, hun herinneringen en toekomstbeelden, te delen met elkaar. Deze vinden we later terug in de wijk in de vorm van buitenkunst en poëzie.

Sinds april 2019 worden er verschillende activiteiten georganiseerd en werken we toe naar een route in de wijk waarin blijvende objecten, gedichten en verhalen en herinneringen van wijkbewoners centraal staan en men elkaar kan ontmoeten. Door deel te nemen en verhalen te delen dragen bewoners bij aan de (kunst)werken in de wijk.

In deze Letterworkshop van Ida van der Lee worden jouw verhalen vergroot, verkleint, gehakt, verward en wat niet al. Net zolang tot er aansprekende teksten of beelden te voorschijn komen. Heb je bijzondere voorwerpen of foto’s ? Neem ze mee.

Datum: zaterdag 25 mei 2019
Tijd:13:00 – 16:00 uur