Blended editie Open Ateliers Schiedam

Voor de derde keer op rij organiseert KunstWerkt in samenwerking met Stichting Mooi Werk Open Ateliers Schiedam, waarbij het werk van zeker 35 beeldend kunstenaars te bewonderen is op meer dan 20 locaties in de stad.
Dit jaar is het programma drieledig. Van 5 t/m 27 juni is je Raamkunst bekijken op verschillende plekken in de stad. Ook besteden we online aandacht aan de deelnemende kunstenaars en hun werk. Zo kun je alvast nadenken welke kunstenaar je interessant vindt en die je wellicht graag aan het werk wilt zien. Want dat kan!
Op 26 en 27 juni stellen de deelnemende kunstenaars hun atelier open. Je kunt dan kunst kijken, kopen en bij verschillende workshops ook zelf kunst maken. Express yourself!’

‘Open Ateliers Schiedam’ is een initiatief van Stichting KunstWerkt in samenwerking met Mooi Werk. In 2019 startte deze samenwerking om een oude traditie in ere te herstellen. Met Raamkunst, een virtuele route en in een afsluitend Open Ateliers Weekend konden Schiedammers in de maand juni weer genieten van kunst van ruim 40 kunstenaars verdeeld over 30 ateliers in heel Schiedam. Al met al een geslaagde blended editie!
Zie ook de website en facebookpagina van Open Ateliers 2021.