Jolanda Copier

directeur

Sinds 1 december 2019 is Jolanda Copier gestart als directeur van Stichting Mooi Werk. Jolanda Copier heeft voor haar baan bij Mooi Werk zeventien jaar gewerkt als cultuurscout voor Cultuur Concreet in Rotterdam; eerst in de wijk Charlois en later in Kralingen-Crooswijk. Daarnaast is zij, tussen directeurswisselingen in, enkele malen interim-directeur voor deze organisatie geweest. Jolanda Copier brengt een brede kennis van het werken in wijken mee en een sterke visie op de waarde van kunst en cultuur op diverse terreinen. Niet alleen binnen de culturele sector maar ook binnen zorg, welzijn, onderwijs en economie.

Bij aanvang van haar functie vertelde Jolanda: “Bij Stichting Mooi Werk zijn er al vele jaren enthousiaste mensen werkzaam op het gebied van kunsteducatie en cultuurparticipatie en daar zijn mooie resultaten bereikt. Mijn inzet zal vooral zijn om een lijn aan te brengen tussen deze twee pijlers binnen de organisatie, zodat hetgeen op school gebeurt op het gebied van kunst en cultuur, nog beter aansluit op de ontwikkelingen en initiatieven in de wijken en vice versa”.

jolanda@stichtingmooiwerk.nl