Erik van Duijvenbode

chef cultuureducatie, projectleider CmK

Erik is sinds 1 januari 2018 hoofd van alle cultuureducatieprojecten binnen Mooi werk. Als projectcoördinator Cultuureducatie met Kwaliteit Vlaardingen Schiedam is hij al sinds 2013 verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken rond het project CmK. Het is een enorme uitdaging om dit ambitieuze project in goede banen te leiden. De beloning komt in de vorm van de zichtbare ontwikkeling op de CMK scholen: meer regie door de leerkrachten met betrekking tot cultuuronderwijs. Van de samenwerking met collega’s kan Erik erg genieten, de inhoudelijke betrokkenheid geeft projecten net dat beetje extra om mooi werk tot stand te brengen.

Erik is opgeleid als danser en begeleidingskundige. Als begeleidingskundige ondersteunt hij de ontwikkeling van kinderen, jongeren en volwassenen met behulp van dans en kunst in het algemeen. Die ondersteuning geeft hij in de vorm van lessen, workshops en coaching. Als danskunstenaar werkt Erik graag samen met andere kunstenaars en met name muziek en beeldende vorming zijn belangrijke inspiratiebronnen.

erik@stichtingmooiwerk.nl