Workshop portretfotografie met Cees & Piet

Een goede portretfoto maken is ook een kunst! Hoe doe je dat? En wat is dat eigenlijk, een goede portretfoto? Dat gaan we in deze workshop op 2 oktober met elkaar onderzoeken en oefenen.

Cees & Piet, twee gezellige en bevlogen amateurfotografen uit Oost, nemen jou mee op dit fotografie avontuur. Piet & Cees willen graag ouderen en jongeren bij elkaar brengen om de fotografiewereld samen te ontdekken. Deze workshop is daarom speciaal voor ouderen en jongeren (leeftijd 9+). Maar alle andere enthousiastelingen zijn uiteraard van harte welkom! Neem je telefoon of eigen camera mee, of vraag bij aanmelding of er voor een leencamera kan worden gezorgd. Neem ook je USB-kabeltje mee zodat de foto’s ter plaatse naar de computer overgezet kunnen worden. Deelname is gratis.

Locatie: Bibliotheek Oost (Singel 24)
Datum en tijd: woensdag 2 oktober, 12:30-14:30
Aanmelden: via Cees (06-81966835) of Piet (06-47167998) of info@stichtingmooiwerk.nl

Deze workshop is onderdeel van de wijkprogrammering voor de Week van het Geluk (1 t/m 8 oktober), een week waarin er landelijk extra aandacht is voor het thema eenzaamheid. In Schiedam verzetten we ons deze week gezamenlijk tegen eenzaamheid door met buurtbewoners, ondernemers en andere professionals een activiteitenprogramma neer te zetten waarin ontmoeten, aandacht en plezier centraal staan. Kom er bij! Haal elkaar uit de bank en we maken er wat leuks van! Voor het volledige programma in de wijk Oost, raadpleeg de Week van het Geluk folder. Deze ligt op diverse plaatsen in de wijk. Of raadpleeg de activiteitenkalender op de WijkConnect pagina.