Workshop Maak je eigen Raamgedicht

Houd je van schrijven en heb je altijd al een gedicht willen delen met je buurt? Wil je graag je raam opfleuren met een boodschap waar voorbijgangers even bij blijven stilstaan? Dan nodigen we je graag uit voor onze workshop Maak je eigen Raamgedicht onder leiding van dichter Alison Martis op zaterdag 21 september!

Het gedicht dat je in de workshop ontwikkeld, ontvang je later in de vorm van een raamgedicht dat je in je eigen raam kunt ophangen.

Raamgedichten is een project dat wordt georganiseerd door Stichting Mooi Werk. Met de bewoners uit de schrijversbuurt wordt samengewerkt aan een poëzieroute die dwars door de hernieuwde wijk loopt. In het najaar sluiten we het project af met een feestelijke wandeling langs de diverse gedichten.

Meedoen aan Raamgedichten? Inschrijven kan via post@stichtingmooiwerk.nl of via 010-2734780. Deelname aan de workshop is gratis en inclusief ontvangst lichtdoorlatende raamsticker. Voor vragen kun je terecht bij Margo Onnes, cultuurscout in Schiedam West, via margo@stichtingmooiwerk.nl.

Datum: zaterdag 21 september
Locatie: Wijkcentrum De Erker, Jan van Avennesstraat te Schiedam.
Tijd: 14:30 – 16:30 uur
Kosten: Gratis