In het Wild – Klein Geluk

Een voorstelling met Schiedams DNA!

Regie: Stephan W. Zeedijk

Een nachtzoen geven aan je slapende kind, nooit meer een wekker zetten na je pensioen, de terugkeer naar je geboortestad Schiedam. Zo eenvoudig mooi kan klein geluk zijn. Een ervaringstocht door de Schiedamse natuur. De volkstuin bij Vijfsluizen is een minimaatschappij op zich. Hier komen bewoners, in alle soorten en maten, van alle rangen en standen en met bijbehorende verhalen, samen. Proef in deze groene omgeving de buitengewone verhalen van Schiedammers en ervaar zelf wat geluksmomenten zijn in de Schiedamse natuur. Verhalen over het kweken van groenten voor soep, over winterkoninkjes die voorbij spurten en over het bezitten van een eigen moestuin. Klein geluk van Schiedammers blijkt vaak groot geluk.

Speeltijden: 13.00 uur en 16.00 uur
Vertrekpunt: Kantine Schiedamse Volkstuindersvereniging Vijfsluizen, Schiedamsedijk 10, 3117 HA Schiedam
Eindpunt: Babbersmolen, Schiedamsedijk 2A, 3117 HA Schiedam
Bereikbaarheid: Komt u met de auto? Graag parkeren op de parkeerplaats aan de Piet van Gentstraat onder de metrobaan. U mag namelijk niet met de auto op het volkstuincomplex komen. Vanaf de parkeerplaats is het circa 100 meter lopen naar de speellocatie. Met de fiets kunt u de kantine wel bereiken.
Let op: Deze ervaringstocht is een wandeling door een gedeelte van (de natuur van) Schiedam

Tickets

Prijs: Voor volwassenen € 5,- en voor kinderen € 2,50 (inclusief een hapje en een drankje)

Haal hier tickets voor Klein Geluk.

(Vul eerst het aantal personen in, daarna kun je de datum en de tijd kiezen)