Wijktheater in Oost: Met Andere Ogen

Op woensdag 26 juni 2019 speelt Met Andere Ogen, een vertelvoorstelling voor en door bewoners van de wijk Oost.

Tijdens de korte voorstelling vertellen vijf buurtbewoners met verschillende afkomst en achtergrond hun persoonlijke verhaal. Wat waren belangrijke momenten in hun leven? En hoe trots zijn ze nu? Ontroerende verhalen, maar vooral ook herkenbare verhalen. Na een korte voorstelling is er gelegenheid voor gesprek met het publiek en praten we verder over deze herkenbaarheid. Zie je elkaar toch weer eens met andere ogen!

De voorstelling is gratis en vindt plaats van 19:00 tot 21:00 uur in het Huis van de Wijk Oost, Boerhavelaan 79 in Schiedam. De inloop is vanaf 19:00 uur met koffie en thee (tegen een kleine contante vergoeding). De voorstelling begint om 19:30.

Deze theatervoorstelling is een project van Theatermaker Bob van der Lugt en Stichting Mooi Werk en is ontwikkeld samen met wijkbewoners uit Schiedam Oost.