Van Blue Monday naar Feelgood Day!

Op de donkerste dag van het jaar zetten wij de schijnwerpers op het leukste van het leven! Bent u 60-plus en wilt u weten hoe u meer energie krijgt, meer uit het leven kunt halen of gewoon omgaan met de dingen die op uw pad komen? Kom ook, want de beste jaren moeten nog komen!

Op maandag 21 januari wordt het evenement Van Blue Monday naar Feel Good Day georganiseerd. Alle 60-plussers uit Schiedam en Vlaardingen zijn van harte uitgenodigd om elkaar in het Wennekerpand te ontmoeten tijdens ‘Blue Monday’. De dag die zogenaamd de meest deprimerende dag van het jaar zou zijn. Maar of dat zo is, dat bepalen we eigenlijk zelf. Wij maken er in ieder geval een ‘feel good day’ van!

De kracht en energie van 60+ is het thema van deze dag waarbij bewustwording, ontmoeting en het uitwisselen van ervaringen centraal staan. Er is een gevarieerd programma bestaande uit diverse workshops, een gezamenlijke lunch en veel inspiratie. Bezoekers kunnen ontdekken wat ontmoeten, samen, creëren, plezier en gezondheid voor hen kunnen betekenen.

Programma:
9.30 – 10.00 uur Inloop met koffie en thee
10.00 – 10.30 uur Gezamenlijke opening
10.45 – 11.45 uur 1e workshop ronde
11.45 – 12.45 uur 2e workshop ronde
13.00 – 13.45 uur Lunch
14.00 – 15.00 uur 3e workshop ronde
15.15 – 16.00 uur Gezamenlijke afsluiting

Locatie: Wennekerpand, Vijgensteeg 2, 3111 PT Schiedam
Aanmelden graag via: info@seniorenwelzijn.nl of 010-248 6888

De dag wordt georganiseerd vanuit de Werkplaats Sociaal Domein Zuid Holland-Zuid en is een
samenwerking van de gemeenten Barendrecht, Schiedam en Vlaardingen, Stichting Mooi Werk, Dock,
Seniorenwelzijn en KijkopWelzijn. De dag is inclusief lunch en koffie en thee en wordt deze eerste keer
gratis aangeboden door gemeente Schiedam met een bijdrage van de gemeente Vlaardingen en de
Werkplaats Sociaal Domein Zuid-Holland Zuid.