Nacht van de Nacht in Schiedam Noord

Op zaterdag 26 oktober organiseert Mooi Werk wederom de Nacht van de Nacht in Schiedam Noord. Beleef de duisternis op bijzondere wijze tijdens een wandeling langs speciale plekken met theatrale, culinaire en muzikale verrassingen.

Onder begeleiding van een gids ga je het avontuur tegemoet omringd door lantaarns en kaarslicht. De wandeling duurt ongeveer een uur en is inclusief diverse tussenstops en warme versnaperingen.

Tijdens de Nacht van de Nacht worden er door het hele land honderden evenementen georganiseerd in het donker en doven bedrijven en gemeenten hun lichten. In Schiedam organiseert Mooi Werk dit evenement in samenwerking met de Groene Raat, Natuur- en Milieu Educatiecentrum Schiedam, in opdracht van gemeente Schiedam. Dit jaar vindt landelijk de vijftiende editie plaats.

Wandel je mee door het donker? Meld je dan snel aan want plaatsen zijn beperkt. De tocht is geschikt voor jong en oud!

Starttijden: 19:00 en 20:00 uur
Startlocatie: kerkplein van de Dorpskerk aan Noordeinde 10 in Kethel
Kosten: deelname is gratis en inclusief warme drankjes en hapjes
Aanmelden: post@stichtingmooiwerk.nl (na aanmelding ontvangt u verdere informatie over starttijden en het programma.)