MidSommar zomerfeest in Sveaparken

Kom ook naar het zomerse wijkfeest MidSommar in Sveaparken, en vier de zomer met je buren! Verwacht een dag vol activiteiten, workshops en lekkere hapjes!

Op vrijdag 21 juni 2019 wordt het wijkfeest MidSommar gevierd in Sveaparken in Schiedam Noord. Een vrolijke viering van de zomer die na schooltijd wordt geopend met een grootse muzikale verrassing door leerlingen. Daarna laten de wijkcultuurklassen van Mooi Werk aan klasgenootjes, familie en de buurt zien wat zij de afgelopen periode hebben geleerd: van percussie tot beeldend en streetdance. Bezoekers kunnen daarnaast deelnemen aan verschillende workshops en (sportieve) activiteiten, onder meer van Lekker Bezig Schiedam. Als afsluiter geeft Pim Kouwenhoven (bekend van The Voice Kids en The Voice of Holland) een spetterend optreden.

Midsommar is een belangrijke feestdag in Zweden waarop de langste dag van het jaar wordt gevierd. Aangezien de wijk Sveaparken de enige wijk in Nederland is met een Zweeds ontwerp is, is dit de uitgelezen plek om dit feest samen met de scholen en buren te vieren. Verwacht een dag vol gezelligheid en lekkere hapjes voor de hele wijk!

Locatie: het gezamenlijke schoolplein van basisscholen De Violier en De Vlinder, aan Stockholm 1-3 in Schiedam.
Tijd: 15:15 uur tot 19:30 uur.
Info: Voor vragen neem contact op met Tamara Hofman via tamara@stichtingmooiwerk.nl

MidSommar is een initiatief van Stichting Mooi Werk in opdracht van Gemeente Schiedam, in samenwerking met OBS De Violier en KBS De Vlinder.