IkTOON Schiedam 2019

In juni 2019 vindt ikTOON plaats, de landelijke maand van de amateurkunst. In heel Nederland worden in deze maand alle amateurkunstenaars in de schijnwerpers gezet. Op meer dan duizend locaties in meer dan tweehonderd gemeenten is een breed aanbod van kunstbeoefening te zien. Zo ook in ons prachtige Schiedam!

Stichting Mooi Werk wil in samenwerking met Schiedamse amateurkunstenaars, -groepen en -verenigingen de stad ook dit jaar weer omtoveren tot podium voor de amateurkunsten. IkTOON Schiedam is er voor alle Schiedammers, voor kinderen, jongeren en volwassenen. Van beeldende kunst tot dans, van muziek tot poëzie, van theater tot fotografie, alle vormen van kunstbeoefening zijn van harte welkom.

De eerste voorbereidingen zijn in volle gang. Hoe de IkTOON maand precies ingevuld zal worden wordt nog besloten tijdens bijvoorbeeld de startbijeenkomst op 28 februari 2019.

Heb je vragen, ideeën of ken je initiatieven die dit jaar ook eens in de spotlights moeten komen? Laat het ons dan weten. Je kunt contact opnemen met Margo Onnes, projectleider van IkTOON Schiedam 2019.