Gorzen Live!

Op 15 december staat er een nieuwe editie van de Gorzen Live! op het programma. Een muzikale ontdekkingstocht door de Gorzen!

Na het succes van vorig jaar is er aanstaande 15 december weer een gloednieuwe editie van de Gorzen Live! een muzikale ontdekkingstocht door de Gorzen. Er staan weer een aantal spetterende muzikale acts geprogrammeerd op plekken waar je die normaal niet zo snel tegenkomt. Onder begeleiding van een gids gaan de deelnemers in verschillende groepjes op pad. Zo ervaart iedereen die middag een aantal mini-concertjes in intieme setting.

De Gorzen Live! is een evenement vóór en dóór de wijk. Wat u precies tegen gaat komen en waar, blijft nog even een verrassing. We gaan immers op ontdekkingstocht!

We verzamelen op 15 december om 13:30 uur bij de BVSZ aan de Leliestraat 10. Daar worden de groepen opgedeeld waarna iedereen met zijn eigen gids de wijk in trekt. Om 17:00 uur eindigen we bij het Schreihuisje aan de Maasboulevard waar direct aansluitend de tentoonstelling NIET ZEIKEN van kunstenaar Rob Maan wordt geopend.

Ga je mee op ontdekkingstocht? Laat het even weten via margo@stichtingmooiwerk.nl. Aanmelden kan tot en met donderdag 12 december.