Buiten Beeld Fietssafari Woudhoek e.o.

Ga mee op fietssafari en ontdek kunst in de buitenruimte met Schiedamse gidsen. Op zaterdag 21 september gaan we op ontdekkingstocht door Woudhoek !

Tijdens een fietssafari neemt een gids jou en andere geïnteresseerden mee langs bekende, verborgen en nieuwe kunst in de Schiedamse wijken. Ditmaal doen we de Woudhoek en omgeving aan.

Fiets je mee? De tocht duurt van 10:00 – 12:30 uur. Prijs: 3 Euro p.p.

Meld je aan via post@stichtingmooiwerk.nl of bel naar 010-2734780 (graag naam en tel.nr. vermelden en de safari waarvoor je je inschrijft)

Locatie van vertrek wordt gecommuniceerd na inschrijving. Houd ook deze pagina in de gaten voor meer informatie.

Deze fietssafari is onderdeel van het 4-delige Buiten Beeld Fietssafari Programma van Stichting Mooi Werk. Nieuwsgierig naar andere safari’s? Bekijk onze agenda via de volgende links:

• zaterdag 1 juni – Fietssafari door Sveaparken en omgeving
  • zaterdag 13 juli – Fietssafari door Oost – Dit is een speciale editie waarin we alles te weten komen over de opmerkelijke stedebouwkundige geschiedenis en architectuur van de wijk oost)
  • vrijdag 13 september – Fietssafari door Nieuwland – Deze editie wordt vooraf gegaan door de onthulling van het nieuwe kunstwerk aan de Meesterstraat en wordt afgesloten met een ‘sneak preview’ van twee kunstwerken die worden opgeleverd in de buurt Hollandia.

De Fietssafari’s maken onderdeel uit van het Buiten Beeld Programma van Stichting Mooi Werk. Naast fietsexcursies gaan we ook met de scootmobiel op pad en maken we busuitstapjes om kunst buiten de stadspoorten te ontdekken. Op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief via het aanmeldveldje onderin deze pagina.