Buiten Beeld Fietssafari Woudhoek e.o.

Ga mee op fietssafari en ontdek kunst in de buitenruimte met Schiedamse gidsen. Op zaterdag 21 september gaan we op ontdekkingstocht door Woudhoek !

Tijdens een fietssafari neemt een gids jou en andere geïnteresseerden mee langs bekende, verborgen en nieuwe kunst in de Schiedamse wijken. Ditmaal doen we de Woudhoek en omgeving aan.

Fiets je mee? De tocht duurt van 10:30 – 13:30 uur. Prijs: 3 Euro p.p.

Meld je aan via post@stichtingmooiwerk.nl of bel naar 010-2734780 (graag naam en tel.nr. vermelden en de safari waarvoor je je inschrijft)

Locatie van vertrek is Geuzenplein in Schiedam. Na inschrijving ontvang je meer informatie omtrent de fietssafari. Houd ook deze pagina in de gaten voor meer informatie.

De Fietssafari’s maken onderdeel uit van het Buiten Beeld Programma van Stichting Mooi Werk. Naast fietsexcursies gaan we ook met de scootmobiel op pad en maken we busuitstapjes om kunst buiten de stadspoorten te ontdekken. Op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief via het aanmeldveldje onderin deze pagina.