Culturele Scootmobielroute door Oost

Ga mee naar buiten met de nieuwe Culturele Scootmobielroutes en ontdek de kunst en geschiedenis van verschillende wijken in Schiedam!

Op donderdag 13 juni  gaan we weer op pad met de scootmobiel onder leiding van een Schiedamse gids om de buitenkunst in de wijk Schiedam Oost te ontdekken. Onderweg wordt er gepauzeerd met een kopje koffie en lunchen we met elkaar.

De tocht begint om 10:00 uur bij de mobiele buurtpost, Stichting Buren van Oost (Dieselstraat, tegenover de Lidl), en duurt tot ongeveer 14:30 uur. Let op, de startlocatie is niet hetzelfde als de locatie voor de lunch en afsluiting, zorg dus voor een opgeladen accu! Kosten voor deelname zijn €6,50. Aanmelden kan bij Seniorenwelzijn via 010-2486888 of stuur een e-mail naar info@seniorenwelzijn.nl.

De Culturele Scootmobielroutes zijn een samenwerking tussen Stichting Mooi Werk, de Historische Vereniging Schiedam en Seniorenwelzijn. Afwisselend wordt er een kunstroute (vanuit Mooi Werk) en een historische route (vanuit de Historische Vereniging) georganiseerd, steeds door een andere wijk van Schiedam.

Bekijk hier het volledige programma van de Scootmobielroutes!