Cookeloere in Noord: Mario’s Surinaamse rijst met bonen

Na een spetterende eerste editie van Cookeloere in Noordrand (Vistajine met Fatima) zetten we de culinaire expeditie door Sveaparken/Spaland voort. Dit keer gaan we op kookavontuur met twee keukenprinsen uit de wijk: Marco en Mario.

Op vrijdag 10 mei gaan we Mario’s beroemde rijst met bonen maken. Op zijn Surinaams wel te verstaan! De naam Mario doet bij liefhebbers ongetwijfeld een belletje rinkelen….jep, dát is ‘m!

Wil je hier bij zijn? Stuur dan een mailtje naar: anne@cookeloere.nl (o.v.v. naam, postcode, telefoonnummer en de workshop waar je aan wilt deelnemen) of bel: 06-10233517. Wacht niet te lang, plaatsen zijn beperkt! Sveaparkers en Spalanders krijgen bij deze kookworkshops voorrang. Deelname is gratis, maar een fooi of een leuke verassing voor de kok wordt gewaardeerd.

Locatie wordt na aanmelding bekend gemaakt.
Tijd: 17:00-21:00, inclusief eten en afwassen.

Cookeloere in Noordrand is een project van Cookeloere Kookavonturen en Stichting Mooi Werk en wordt mede mogelijk gemaakt door de Gemeente Schiedam. Meer info & een voorproefje op www.cookeloere.nl