Cookeloere in Noord: Soto Ketjang met Marco

Na een spetterende eerste editie van Cookeloere in Noordrand (Vistajine met Fatima) zetten we de culinaire expeditie door Sveaparken/Spaland voort. Dit keer gaan we op kookavontuur met twee keukenprinsen uit de wijk: Marco en Mario.

Op woensdag 24 april gaan we Cookeloeren in de keuken van Marco, waar we Indische pindasoep gaan maken en Marco’s Rendang geheim van hem gaan ontfutselen. Een beetje Schiedammer kent Marco van SchieTV (programma: Onder Ogen), maar Marco kan dus óók lekker koken – en dat gaan we met eigen ogen zien!

Wil je hier bij zijn? Stuur dan een mailtje naar: anne@cookeloere.nl (o.v.v. naam, postcode, telefoonnummer en de workshop waar je aan wilt deelnemen) of bel: 06-10233517.Plaatsen zijn beperkt, dus meld je snel aan! Sveaparkers en Spalanders krijgen bij deze kookworkshops voorrang. Deelname is gratis, maar een fooi of een leuke verassing voor de kok wordt gewaardeerd.

Locatie wordt na aanmelding bekend gemaakt.
Tijd: 17:00-21:00, inclusief eten en afwassen.

Cookeloere in Noordrand is een project van Cookeloere Kookavonturen en Stichting Mooi Werk en wordt mede mogelijk gemaakt door de Gemeente Schiedam. Meer info & een voorproefje op www.cookeloere.nl!